click to create your glitter text
أَذكار








Khamis, 8 Julai 2010

perempuan yang aku sayangi..


perempuan yang aku sayangi adalah pencinta Tuhannya yang mengalir cinta, takut dan harap menguasai perjalanan penghidupannya dari waktu ke waktu, dari hari ke hari sehingga perjanjian diantara jasad dan nyawanya BERAKHIR perempuan yang aku rindui adalah perempuan yang di mata dan wajahnya terpancar sinar nur ILAHI lidahnya basah dengan zikrullah di sudut kecil hatinya sentiasa membesarkn ALLAH. perempuan yg aku cintai yang menutup auratnya dari pandangan mata lelaki ajnabi kehormatan dirinya menjadi mahal nilainya disanjung tinggi penduduk langit dan bumi perempuan yg aku impikan adalah yang mendekatkan hatiku AR-RAHMAN AR-RAHIM yang sama2 menasihatiku sewaktu aku kealpaan yang membawa kpd keberkatan ILAHI wanita yang aku kasihi yang bersyukur apa yang ada yang bersabar pada yang tiada cinta pada hidup yang sederhana yang tidak bermata benda perempuan yang aku sukai menjadi pembimbing kepada orang disekelilingnya menjadi idola kepada wanita solehah menjadi pelita kepad masyarakat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan